Jak neztratit hlavu ani zákazníky

rozlobený zákazník na telefonu
Je smutné, když nás opouští zákazník. Když máme kliku, řekne nám to do očí. To se s tím, třeba ještě na poslední chvíli, dá něco dělat.

Horší, když se to dozvíme „nepřímo“, když třeba obdržíme výpověď servisní smlouvy nebo předplatného.

A nejhorší je, když zákazník přestane nakupovat a jde jinam. A my to zjistíme až časem. Třeba za rok. Nebo později.

Stará moudrost říká, že získat nového zákazníka stojí 7 x více nákladů, než udržet nového. To záleží na oboru, někde to může být 5 x, někde podstatně víc. A někdy se už zákazník nedá získat zpět za žádnou cenu.

Zajímají vás důvody, proč nás zákazníci opouštějí? A hlavně, co se proti tomu dá dělat? A v čem spočívá profylaxe, tj. taková strategie, aby se to nestávalo?

Pokud váš příjem závisí na spokojených zákaznících, tak je tento workshop určen pro vás. Je doplněn příklady z praxe. Pokud ještě nepečete vánoční cukroví, nenechte si tuhle akci ujít.

Účast na workshopu je bezplatná. Kapacita poradny je omezená a proto se prosím přihlašte nejpozději do 4.03.2018 tlačítkem níže nebo mailem na info@vaclavvojtech.cz. Vaše platná účast bude potvrzena emailem.

Těším se na vás. Václav Vojtěch