Blog

Silver Business pro aktivní seniory

Silver Business pro aktivní seniory

Jak u nás roste počet seniorů? Mají aktivní senioři šanci na uplatnění a kdo je potřebuje? V době vysoké zaměstnanosti chybí odborníci. Malé a střední firmy by rády využily nabídky kohokoliv, aktivních seniorů nevyjímaje.

Jak ale propojit „nabídku“ a „poptávku“? Stará se o to někdo?

Číst celé

Model „Chytrá horákyně“?

Model „Chytrá horákyně“?

O strategii „Chytrá horákyně“ (ani ustrojená, ani nahatá, ani pěšky ani na voze, …) v tomhle příspěvku nejde. Naopak. Jde o jasnou strategii Test – Operate – Test – Exit.

Model nebo strategie, známá pod zkratkou T.O.T.E. pochází sice z neurolingvistického programování, ale dá se výborně použít v podnikání.

Číst celé

Tak si trhni …

Tak si trhni …

Tak nějak to může formulovat zákazník, když nás opouští. A to je ještě ten lepší případ, když nám to zákazník řekne přímo. To se s tím, třeba ještě na poslední chvíli, dá něco dělat.

Horší, když se to dozvíme „nepřímo“, když třeba dá zákazník výpověď z existující servisní smlouvy nebo …

Číst celé

Nejdřív zábava. Práce počká.

Nejdřív zábava. Práce počká.

Nejdřív práce a potom zábava?

Moje babička to sice takhle říkala, ale s prací to přeháněla. Toho „nejdřív ještě tohle“ a „neodkládat na zítra“ bylo vždy tolik, že ji nejen na zábavu ale ani na odpočinek nezbyl čas.

Jak je to dnes?

Číst celé

Networking po česku

Networking po česku

3 příklady z praxe. Srovnání networkingů. Co z toho v Česku zůstalo?

Networking, byznys setkávání má řadu forem. Vznikly v zahraničí, v Čechách existují verze spackané a taky ty s přidanou hodnotou. Pokud vás zajímá …

Číst celé

Jak získat zakázku (2/2)

Jak získat zakázku (2/2)

V prvém pokračování „získat zakázku tím, že nabídnu více, než se očekává“ jsem prezentoval příběh McDonald’s.

Ve druhé části se podíváme na vítěze v soutěži o kampaň „hledáme doručovatele“, kterou vypsalo mnichovské vydavatelství Merkur/Hallo Verlag.

Číst celé

Jak získat zakázku (1/2)

Jak získat zakázku (1/2)

Pointu vám prozradím hned na začátku. Nabídněte víc, daleko víc, než zadavatel očekává.

K tomu dva příběhy. První se týká kampaně pro McDonald’s, ten si přečtěte teď.

Druhý se týká zakázky pro vydavatelství Merkur v Mnichově. A o tom příští týden.

Číst celé

Dostal jsem dárek

Dostal jsem dárek

Fakt. Poštou přišla průhledná obálka a v ní dva časopisy. Časopis EURO a PROFIT ze seriózního vydavatelství Mladá fronta a.s. To mi pochopitelně udělalo radost a pustil jsem se do čtení. Opravdu dva hodnotné časopisy s kvalitním obsahem.

Chci poděkovat!

Jenže komu? Kdo mi to poslal? Čemu vděčím za tu čest?

Číst celé

Dvě miliardy za pívo – Oktoberfest

Dvě miliardy za pívo – Oktoberfest

Tuto sobotu otevře své brány mnichovský Oktoberfest. V tradičním průvodu městem přivezou koňská spřežení sudy s pivem do jednotlivých stanů na „Louce“.

Pivo na Oktoberfestu smí nabízet jen pivovary z Mnichova a tak se nelze divit, že má sídlo v Mnichově leckterý pivovar.

A kolik se toho vypije a co bude jeden tuplák stát?

Číst celé