Blog

High Probability Selling. A co to je?

High Probability Selling. A co to je?

High Probability Selling vychází z názoru, že mnozí prodejci věnují „rezistentním“ zákazníkům, tj. těm, kteří odmítají koupit, příliš mnoho času. Tím je tato činnost neefektivní, výtěžnost nízká, a když už se podaří někoho“zlomit“,

Číst celé

Seminář: Vaše cíle pro 2015

Seminář: Vaše cíle pro 2015

Pouze ty cíle, které si naplánujete, můžete dosáhnout. Zažijte úžasnou atmosféru spolupráce a vytvořte si cíle pro rok 2015. Věnujte sobě a svým cílům jeden podvečer. Je jedno, jaké cíle máte, může to být vysněný partner, dovolená, dům či zaměstnání.

Číst celé

Trh mobility místo trhu automobilů

Trh mobility místo trhu automobilů

Poslední „Radar pro trendy“ informuje ve svém nejnovějším newsletteru na www.marketing-trendinformationen.de o vývoji právě v oblasti automobilů.

Vývoj do roku 2020 by měly určovat čtyři základní scénáře. Všechny změní obchodní model dnešních výrobců automobilů, respektive je donutí

Číst celé

Rozvoj osobnosti a komunikace NLP

Rozvoj osobnosti a komunikace NLP

Seminář

Seminář „Rozvoj osobnosti a komunikace v modelu NLP“ pořádá Česká společností pro jakost a její odborná skupina „Klub manažerek“.

Základním tématem je využití NLP při komunikaci v osobním životě i obchodní praxi, zvláště s důrazem na komunikaci v online médiích a sítích kontaktů. Přihlásit se může

Číst celé

Seminář 2012: Jak se prosadit v online marketingu

Seminář 2012: Jak se prosadit v online marketingu

Pozvánka na seminář:

Jak se prosadit pomocí internetu, marketingu a digitálních technologií. Je pro majitele malých a středních podniků, kteří chtějí získat přehled v uvedených oblastech a těm, kteří si chtějí rozšířit obzory v on-line marketingu

Číst celé

Reklama na Facebooku – rozsah a ceny

Reklama na Facebooku – rozsah a ceny

K marketingové strategii patří zapojení různých reklam, mimo jiné i na sociálních sítích.  Agentura Naningans  vyhodnotila 175 miliard reklamních kliků a výsledky zpracovala v infografice,

Číst celé

Využití sociálních médií v podnikové praxi

Využití sociálních médií v podnikové praxi

Zavedení a využívání sociálních médií v podnicích se stává významným kritériem úspěchu. S tím úzce souvisejí zásady pro jejich využití a určitý „návod k použití“ pro zaměstnance, jak v pracovní době, tak i ve volném čase. Říká se tomu Social Media Guidelines, tedy příručka pro využití sociálních médií.

Číst celé

3 stupně integrace sociálních sítí

3 stupně integrace sociálních sítí

Nadšení mnohých firem se  zaváděním sociálních médií často rychle vyprchá. Na počátku to sice vypadá na snadný úspěch a nakonec zůstane pouze u několika kampaní a sólo akcí a tím vše potichu skončí.

První výzvou, na kterou firmy narazí

Číst celé

Seminář „Ochutnávka témat 2012 v Hubu“ Praha

Seminář „Ochutnávka témat 2012 v Hubu“ Praha

O která témata bude letos největší zájem?
•    Sociální média – digitální revoluce v podnikání
•    Megatrendy, trendy, LOHAS a jejich využití v marketingu
•    Ideje, kreativita a inovace – jak generovat dobré nápady
•    Jak založit a vést osobní networking

Číst celé