High Probability Selling vychází z názoru, že mnozí prodejci věnují „rezistentním“ zákazníkům, tj. těm, kteří odmítají koupit, příliš mnoho času. Tím je tato činnost neefektivní, výtěžnost nízká, a když už se podaří někoho“zlomit“,
Číst celé
Pouze ty cíle, které si naplánujete, můžete dosáhnout. Zažijte úžasnou atmosféru spolupráce a vytvořte si cíle pro rok 2015. Věnujte sobě a svým cílům jeden podvečer. Je jedno, jaké cíle máte, může to být vysněný partner, dovolená, dům či zaměstnání.
Číst celé
Poslední „Radar pro trendy“ informuje ve svém nejnovějším newsletteru na www.marketing-trendinformationen.de o vývoji právě v oblasti automobilů.
Vývoj do roku 2020 by měly určovat čtyři základní scénáře. Všechny změní obchodní model dnešních výrobců automobilů, respektive je donutí
Číst celé
Seminář
Seminář „Rozvoj osobnosti a komunikace v modelu NLP“ pořádá Česká společností pro jakost a její odborná skupina „Klub manažerek“.
Základním tématem je využití NLP při komunikaci v osobním životě i obchodní praxi, zvláště s důrazem na komunikaci v online médiích a sítích kontaktů. Přihlásit se může
Číst celé
Přinese reklama na sociálních sítích vyšší ROI? Sociální média jsou podceňována a ve statistikách znevýhodněna.
To tvrdí aktuální „Adobe Digital Index Report“.
Číst celé
Pozvánka na seminář:
Jak se prosadit pomocí internetu, marketingu a digitálních technologií. Je pro majitele malých a středních podniků, kteří chtějí získat přehled v uvedených oblastech a těm, kteří si chtějí rozšířit obzory v on-line marketingu
Číst celé
K marketingové strategii patří zapojení různých reklam, mimo jiné i na sociálních sítích. Agentura Naningans vyhodnotila 175 miliard reklamních kliků a výsledky zpracovala v infografice,
Číst celé
Zavedení a využívání sociálních médií v podnicích se stává významným kritériem úspěchu. S tím úzce souvisejí zásady pro jejich využití a určitý „návod k použití“ pro zaměstnance, jak v pracovní době, tak i ve volném čase. Říká se tomu Social Media Guidelines, tedy příručka pro využití sociálních médií.
Číst celé
Nadšení mnohých firem se zaváděním sociálních médií často rychle vyprchá. Na počátku to sice vypadá na snadný úspěch a nakonec zůstane pouze u několika kampaní a sólo akcí a tím vše potichu skončí.
První výzvou, na kterou firmy narazí
Číst celé
O která témata bude letos největší zájem?
• Sociální média – digitální revoluce v podnikání
• Megatrendy, trendy, LOHAS a jejich využití v marketingu
• Ideje, kreativita a inovace – jak generovat dobré nápady
• Jak založit a vést osobní networking
Číst celé