Úžasná reklama na sklenice podomácku

plánovat reklamní kampaň -ano, ale podvádět lidi - neLeták hlásá:

KOLEKCE 100% HOME MADE OD RENOMOVANÉHO ITALSKÉHO VÝROBCE BORMIOLI ROCCO PŘINÁŠÍ DO VAŠÍ KUCHYNĚ STYL A KVALITU BEZ KOMPROMISŮ. A VÍČKA JSOU DÍKY SPECIÁLNÍMU MATERIÁLU VŽDY DOKONALE TĚSNÁ.

Taková příležitost se opravdu naskytne jen jednou za čas. Je třeba získávat bodíčky. Nakupoval jsem jako divý. Za každé dvě stovky nákupu nálepka do sešitku. A konečně, po nákupu za pár tisíc jsem si domů odnášel speciálně navrženou a podomácku vyráběnou (jak jinak přeložit HOME MADE?) sklenici s víčkem a s uchem.

Kvalita bez kompromisů.

Kvalita bez kompromisů, přímo z Itálie. To nám to ti Italové s naší sklářskou tradicí nandali. Nejen pizza a špagety, už i sklenice.

Úžasný rozsah použití

Ještě jsem si zopakoval slova z letáku, k čemu všemu je ta věcička vhodná: NAVRŽENA PRO STYLOVÉ KOKTEJLY, ČAJ, DŽUSY, PIVO, LIMONÁDU, LEDOVOU KÁVU, ZMRZLINU NEBO SVĚŽÍ SALÁTY.

Na slavnostní rozbalení jsem pozval i pár přátel. Taková věc se musí řádně oslavit a taky se chci předvést. Dám si na tom záležet, obřadně rozbaluji. Začínám číst návod k použití.

K čemu se to nehodí

Není vhodné používat nádobu k pasterizaci. Ok, to je sice u sklenice zvláštní, ale dá se to oželet.

Dál: Nenaplňujte ji příliš horkými nebo studenými potravinami, rychlými změnami teplot se může sklenice rozbít. Aha, tak pro tu ledovou kávu a zmrzlinu dle letáku to asi nebude vhodné. A pro čaj, když je horký, asi taky ne.

A dále: Víčko není vhodné umývat v myčce. Začínám chápat, jeho skvělá těsnící gumička by se asi působením vody odlepila a proklamovaná těsnost by vzala za své.

Dále čtu, co ještě s tímto speciálem nesmím dělat a kdy víčko nesmím používat. Na příklad, když dám do sklenice nápoje s obsahem alkoholu více než 50%, nesmím použít víčko. To naštěstí není můj případ. Asi je to nějaký italský zvyk, uchovávat více procentní lihoviny ve sklenicích bez uzávěru.

A taky se dozvídám, že ta skvělá sklenice má tepelný šok 42°C! Co to je přesně, nevím. Tuším jen, jak se pozná, když to nedodržím.

A co tedy se sklenicí?

Předně, Italové pro mne zůstanou geniálními tvůrci pizzy a špaget, a pokud půjde o sklo, nedám zase dopustit na české skláře.

  1. Sklenici si nechám na památku.

  2. Jako vzpomínku na to, jak jsem zase naletěl.
  3. PS. Nebo že by v tom byli Italové nevinně a spackala to reklamní agentura?
  4. .
  5. Ponaučení: Až budete příště plánovat reklamní kampaň, nechte si ji alespoň zkouknout od profíků. Vyvarujete se potom podobného nedorozumění a nenaštvete zákazníky. A pokud jste v mé nabídce tento bod nenašli a chcete se poradit se mnou, stačí kliknout sem. A je to.

Datum vydání: 31.8.2017, Rubrika: Aktuality