Faktory úspěchu CRM Faktory úspěchu při zavádění a využívání CRM.

Páteří zákaznicky orientované firmy je CRM, systém pro správu zákazníků. Je to víc, než jen správa adres, mailingová databanka nebo údaj o obratu a korespondenci se zákazníky.

Je to postoj, je to filosofie společnosti. Nasazení CRM je třeba dobře připravit a neustále dolaďovat. CRM je  především věcí managementu. Jeho postoje určují efektivnost nasazení i využití.

Díky CRM můžete udržet stávající a získat nové zákazníky.  Nebo je získá vaše konkurence.

Pro koho to není

Není nutné pro firmy, které mají výrobek, o jehož odbyt je dlouhodobě postaráno nebo kde spokojenost zákazníka nehraje podstatnou roli. Není zapotřebí ani tam, kde dodavatel je v dominantním postavení a zákazník má na výběr „jez nebo zemři“. Ani tam, kde se prodává hlavně díky slevě.

Pro koho to je

Pro společnosti, které něco prodávají, žijí z prodeje a peníze většinou získají, jen když něco prodají spokojeným zákazníkům.

Pokud patříte k firmám, ve kterých se při vyslovení slova „ZÁKAZNÍK“ objeví úsměv, dává smysl se podívat na následující  …

3 kroky, a ujistit se, že je o vaše zákazníky dobře postaráno.

1

Stáhněte si přiložený informační list a zamyslete se nad jednotlivými body. To může být dobrý začátek.

Infolist je zde: Infolist-faktory úspěchu CRM-V01

2
  1. Navštivte jeden z termínů ochutnávek a nechte se inspirovat zkušenostmi z desítek nasazení systémů CRM a příklady s tím spojeného objevení potenciálů v prodeji. V diskusi můžete položit otázky, které vám pomohou dál. Možná budeme mít i čas se vaším případem exemplárně zabývat. Prosím, na akci se přihlašte alespoň 3 dny před termínem. Ať mám čas vám přihlášení závazně potvrdit.
  2. Nebo se přihlašte na přehledový seminář Best of – poradenská všehochuť. To vám může otevřít oči. Pozvánku na seminář najdete v kalendáři všech akcí.
3

Pro rozhodné je vhodný tento třetí bod. Rovnou navrhněte schůzku u vás, a na ní vaši individuální situaci probereme. Zpracovaný test z bodu 1 nebo návštěva ochutnávky dle bodu 2 nám pomůže, není ale podmínkou. Úvodní rozhovor vás pochopitelně nestojí ani korunu.

Jak důležitý je pro vás zákazník? Jednejte včas!

Využijte kontaktní formulář zde nebo volejte +420 773 871 718