Audit online prezentace Líbí se a má hodně návštěvníků. Stačí to?

Kdy je úspěšná? Názory se liší. Musí být krásná. Reprezentovat. Přinést informace. Být dostupná a bezpečná. Mít dobré statistiky a hodně lajků.

Jenže online prezentace by měla být integrovaná do podnikových procesů. U obchoďáků sledujete telefonáty, schůzky, stav obchodních příležitostí, obrat. Jen tak je lze měřit a ohodnotit.

Online prezentace je také takový obchodní zástupce. Měříte stejným metrem?

Pro koho to je

Pro majitele firem a pracovníky ve vedoucích funkcích, kteří chtějí mít jistotu, že jejich online strategie podporuje maximálním možným způsobem strategii firmy.

Jak dál?

1

Položte si následující otázky.

  • Které konverze naše online prezentace sledují?
  • Které KPI pravidelně sledujeme?
  • Jaký je jejich vývoj v posledním období?
  • … a hlavně, jaké jsou jejich hodnoty ve srovnání s ostatními v naší branži?
2

Pokud si nejste jistí, že patříte k primusům ve vaší branži, doporučuji si prostudovat skvělou knihu Jana Řezáče Web ostrý jako břitva. Týká se hlavně webů, ale pokud principy zmíněné v knize budete aplikovat i v dalších oblastech, posune vás to dál.

Nebo navštivte „Best of – poradenskou ochutnávku“. Workshop vám ušetří čas a otevře oči. Kdy se koná příští akce najdete nahoře v liště pod „Kalendář všech akcí“. A tu knihu si stejně potom přečtěte.

Obrázek vpravo:
Zde vidíte, jak někteří tvůrci webů nechají zákazníky „běhat do kolečka“ (výběr z aktuálního projektu).

3

Pokud pospícháte, zavolejte. A probereme to společně. Číslo najdete níže …

Už první schůzka bude přínosem. A nic nestojí. Volejte ...

Využijte kontaktní formulář zde nebo volejte +420 773 871 718